اردونشینان تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان (آقایان) در آزمون های آمادگی جسمانی

اردونشینان تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان (آقایان) در آزمون های آمادگی جسمانی
صبح امروز ورزشکاران حاضر در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در بخش آقایان که آذرماه مسابقات آسیا و اقیانوسیه این رشته ورزشی را پیش رو دارند با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در پایان مسابقات دوومیدانی ناشنوایان کشور که به میزبانی تبریز برگزار شد، برترین های این مسابقات و همچنین تیم اعزامی به المپیک تابستانی ناشنوایان که مردادماه و به میزبانی روسیه برگزار شد، به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان دعوت شدند.  
25 عضو این تیم که از روز یکشنبه 23 مهرماه تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه آغاز کرده اند، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
گفتنی است امید عباس نیک دبیر انجمن دوومیدانی ناشنوایان به عنوان سرپرست و مربی، مصطفی جنتی مربی ده گانه و پرش ها، عرفان صفاری مربی پرتاب ها، امیر پیاهو مربی سرعت ها و علیرضا بقایی به عنوان مربی مواد استقامت هدایت اردونشینان این تیم را در اردوی مذکور به عهده دارند.
تمرینات تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در بخش آقایان در این مرحله از اردوها که تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت، در مجموعه آفتاب انقلاب و شهید شیرودی تهران پیگیری می شود.
مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه طی روزهای 2 تا 9 آذرماه و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.
 

۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید