اعضای تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان تست دادند

اعضای تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان در بخش دختران با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، بیست و یکمین دوره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان کشور (انتخابی تیم ملی) ابتدای تیرماه و به میزبانی تبریز برگزار شد.
در ادامه کادرفنی تیم ملی دوومیدانی دختران (ناشنوایان) با توجه به رکوردهای ثبت شده در این مسابقات، اقدام به دعوت از 12 ورزشکار برای حضور در نخستین مرحله از اردوهای این تیم کرد که این نفرات صبح امروز و با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
گفتنی است تمرینات این تیم که از روز گذشته و در مواد پرتاب وزنه، نیزه، دیسک، دوهای 100، 200، 400، 1500 و 5000 متر و همچنین پرش ها آغاز شده است، در مجموعه آفتاب انقلاب و مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری می شود.
سیما عبداللهی، سپیده عطایی، مریم عبدی، زهرا صفری، نفیسه قناعتی، فاطمه سلطانی، سکینه توکلی، راضیه میرزایی، الهه گل‌محمدی، زهرا چهره عالم، مهشید صادقی و فاطمه صادقی ملی پوشان این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است هدایت تیم ملی دوومیدانی ناشنوایان دختر بر عهده لیلا ابراهیمی سرمربی این تیم است و خانم‌ها شیرین یزدانی و نرگس سعیدی زاده به عنوان مربی و سمیه ابراهیمی به عنوان سرپرست، دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
مسابقات دوومیدانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که در ابتدا مقرر بود به میزبانی جزیره کیش برگزار شود، طی روزهای 2 تا 9 آذر در استان تهران برگزار خواهد شد.

   
۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۴۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید