بازدید سرپرست وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک

بازدید سرپرست وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همراه سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر فرهاد صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک، علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی و همچنین جمعی از مدیران ارشد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، کیومرث هاشمی که دلیل و هدف اصلی حضور خود در جمع ملی پوشان سابریست را عرض خسته نباشید به اردونشینان و کادرفنی این تیم عنوان داشت، از زحمات تلاش های کمیته ملی المپیک در راه آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی قدردانی کرد و گفت: بر کسی پوشیده نیست که کسب مقام و مدال آوری در این بازی ها برای ورزش ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: البته که برد و باخت در ورزش مهم است اما باید به این نکته توجه کنید که مهم این است شما عزیزان با وجود تمامی سختی ها، مشکلات و کمبودها نهایت تلاش خود را برای موفقیت و خصوصاً نشاط اجتماعی و شادی مردم انجام می دهید و ما حتی در صورت عدم موفقیت شما عزیزان در این رویداد مهم بین المللی قدردان شما خواهیم بود.
هاشمی ضمن اشاره به تجربه 3 ملی پوش این تیم در دوره گذشته بازی های آسیایی اظهار داشت: این تجربه به شما کمک زیادی خواهد کرد تا ضمن به حداقل رساندن اشتباهات خود، به کسب موفقیت نزدیک تر شوید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رئیس فدراسیون شمشیربازی در گزارش خود، روند کار شما عزیزان را مثبت ارزیابی کرده ابراز داشت: اینکه آقای پورسلمان می گوید ما می توانیم در این بازی ها خوشرنگترین مدال را کسب کنیم نکته ای مثبت، مهم و البته از اصول مدیریت است.
وی در پایان و ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون و کادرفنی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر گفت: قدرت و توان شما می گوید دسترسی به مدال امکان پذیر است و بنده هم آینده درخشانی را برای این رشته ورزشی تصور می کنم.   
پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز در جریان این بازدید و ضمن خیرمقدم به سرپرست وزارت ورزش و جوانان و همچنین مسئولین کمیته ملی المپیک به جهت حضور در این بازدید، به نتایج درخشان سابریست ها در گذشته نزدیک خصوصاً مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: اکثر اردونشینان این تیم از تجربه خوب و بالایی برخوردار هستند و نظر بنده این است که می توانیم صاحب مدال طلای این رشته ورزشی در بازی های آسیایی هانگژو باشیم.
در ادامه نیز علی قربانی به عنوان سرمربی و علی پاکدامن که به تازگی مدال تاریخی و طلای این رشته ورزشی در مسابقات جهانی را کسب کرده است در خصوص ظرفیت بالای این رشته ورزشی در ایران، اردوها، شرایط آماده سازی و همچنین کمبود تجهیزات و ... این رشته ورزشی در کشور و به خصوص در اعزام های برون مرزی به بیان نکاتی پرداختند.

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۱۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید