اردونشینان تیم ملی تکواندو تست دادند

اردونشینان تیم ملی تکواندو تست دادند
هوگوپوشان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی و پیشگیری از آسیب های ورزشی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مهدی حاجی موسایی، ابوالفضل زندی، علیرضا حسین پور، متین رضایی، میرهاشم حسینی، امیر محمدبخشی، مهران برخورداری، آرین سلیمی، ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی 10 اردونشین تیم ملی تکواندو هستند که صبح امروز در حضور کادرفنی این تیم در آزمون های مذکور شرکت کردند.
گفتنی است سری دوم مسابقات گرندپری در سال 2023 طی روزهای 10 تا 12 شهریورماه به میزبانی کشور فرانسه و با حضور نفرات برتر رنکینگ 8 وزن المپیکی بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
به همین منظور تیم ملی تکواندو کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان در این مسابقات حضور خواهند یافت که در گروه مردان مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی در وزن 58- کیلوگرم، متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن 80- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی و آرین سلیمی در وزن 80+ کیلوگرم به این رقابت ها اعزام خواهد شد.
همچنین بیژن مقانلو (سرمربی)، مجید افلاکی (مربی)، افشین رهبری (پزشک تیم) و هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو (به عنوان سرپرست) این تیم را در مسابقات مذکور همراهی خواهند کرد.
شایان ذکر است به گفته مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو، ترکیب نهایی و اعزامی تکواندو مردان به بازی های آسیایی به بعد از مسابقات گرند پری فرانسه موکول شده است.


۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید