شناگران اعزامی به هانگژو تست دادند

شناگران اعزامی به هانگژو تست دادند
دو عضو تیم ملی شنا اعزامی به بازی های آسیایی با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزشی و پیشگیری از آسیب های ورزشی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری اردوی متمرکز تیم ملی شنا که طی روزهای 12 تا 22 تیرماه و به میزبانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، چهار شناگر برتر جواز حضور در ادامه اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
در ادامه، سامیار عبدلی و هومر عباسی به منظور حضور در بیستمین دوره مسابقات شنا قهرمانی جهان که طی روزهای 1 تا 8 مرداد در شهر فوکاگو ژاپن در حال برگزاری است به این کشور اعزام و دو عضو دیگر این تیم متین سهران و مهرشاد افقری تمرینات خود را در شهرهای خود و زیر نظر کادرفنی دنبال می کنند که این دو نفر صبح امروز در آزمون های مذکور حضور یافتند.
گفتنی است سهران و افقری فردا و به جهت حضور در اردویی تدارکاتی به کشور ترکیه اعزام خواهند شد و عبدلی و عباسی نیز پس از پایان مسابقات قهرمانی جهان، مستقیماً از ژاپن به ترکیه خواهند رفت تا به مدت سه هفته تمرینات خود را به منظور حضوری موفق در بازی های آسیایی در کشور ترکیه پیگیری کنند.
لازم به ذکر است گامر دیلانچیان سرمربی ارمنستانی به همراه خشایار حضرتی مربی این تیم هدایت تیم ملی شنا را در اردوهای آماده سازی این تیم بر عهده دارند.
۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید