دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران ورزشی شهرداری و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد

دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران ورزشی شهرداری و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در راستای نیل به اهداف جنبش المپیک و برنامه-های مصوب سال 2023، دوره "مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران ورزشی شهرداری و وزارت آموزش و پرورش را از تاریخ 24 لغایت 27 تیرماه 1402 با تعداد 35 نفر شرکت¬کننده برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مراسم اختتامیه این دوره روز گذشته و با حضور خانم دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر فرهاد صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک، خانم دکتر میرزایی معاونت بانوان سازمان ورزش شهرداری و خانم دکتر فریبا محمدیان از مدرسین دوره برگزار شد.
دوره مذکور با هدف ارتقاء و همسان¬سازی سطح علمی، اجرایی و مدیریتی مدیران ورزشی شهرداری و وزارت آموزش و پرورش برگزار و اساتید دوره دکتر مهین فرهادی زاد، دکتر عباسعلی گائینی، دکتر رضا قراخانلو، دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر فریبا محمدیان، دکتر غلامرضا نوروزی، دکتر هومن بهمن¬پور، دکتر حسین اکبری یزدی، دکتر غلامرضا شعبانی بهار، دکتر ناهید کریمی بوده¬اند؛ که در طول یک هفته علاوه بر تدریس سرفصل های کتاب "راهنمای مدیریت ورزشی" که تنها منبع دوره های آموزشی المپیک سولیداریتی می باشد، به تدریس مباحث تکمیلی مربوطه نیز پرداختند.
 از جمله مباحثی که در این دوره به آن پرداخته شد می¬توان به ورزش و محیط زیست، مدیریت و ارزیابی عملکرد، کار گروهی، مدیریت زمان و مدیریت تعارض، مبارزه با دوپینگ و ... اشاره نمود.
گفتنی است در پایان نیز به کلیه شرکت¬کنندگانی که با موفقیت این دوره را سپری کردند، "گواهینامه المپیک سولیداریتی" با امضاء رئیس کمیته بین¬المللی المپیک، رئیس کمیته ملی المپیک و 2 نفر از مدرسین رسمی المپیک سولیداریتی اعطاء گردید.

۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید