چهارمین نشست از هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" آغاز شد

چهارمین نشست از هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" آغاز  شد
صبح امروز چهارمین نشست از هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" با حضور اساتید و شرکت کنندگان این نشست در سالن آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، چهارمین نشست از هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 20 و 21 مهر ماه 1401 توسط واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
مطابق برنامه تدوین شده، در روز نخست این نشست که با حضور دکتر عباسعلی گائینی، دکتر جواد آزمون و دکتر الهام شیرزاد پیگیری خواهد شد، شرکت کنندگان به ارائه کیس استادی مربوط به سرفصل مدیریت منابع انسانی می پردازند.
در ادامه و در دومین روز از نشست مذکور، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی و دکتر شادی شاهوردیانی (اساتید دوره) به تدریس سرفصل مدیریت مالی خواهند پرداخت.
شایان ذکر است دوره مذکور شامل هفت نشست دو روزه می باشد که از اواخر تیر ماه 1401 آغاز و تا کنون سه نشست آن با موفقیت برگزار و تا دی ماه 1401 ادامه خواهد داشت.  
گفتنی است دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی"، از سال 2006 میلادی با مجوز کمیسیون المپیک سولیداریتی- کمیته بین المللی المپیک (IOC) در هر سال میلادی یک مرتبه توسط کمیته های ملی المپیک در سطح ملی و با هدف بهبود سطح عملکرد مدیران سازمان‌های ورزشی و ایجاد تغییر و تحول در سازمان‌های ورزشی المپیکی برگزار می شود.

۲۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید