برگزاری کارگاه آشنایی با ملاحظات تغذیه ای و مکمل ها در رشته های ورزشی قدرتی ، سرعتی و توانی

برگزاری کارگاه آشنایی با ملاحظات تغذیه ای و مکمل ها  در رشته های ورزشی قدرتی ، سرعتی و توانی
دپارتمان تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با مشارکت مرکز آموزش، کارگاه آموزشی و یک روزه آشنایی با ملاحظات تغذیه‌ای و مکمل‌ها در رشته‌های ورزشی قدرتی ، سرعتی و توانی را با هدف ارتقاء دانش، آگاهی و عملکرد ورزشکاران نخبه تیم‌های ملی وکادر فنی این تیم‌ها به اصول تغذیه ورزشی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر هادی عطارد مسئول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک و مدیر کارگاه مذکور در خصوص مباحثی که در این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه شد گفت: در بخش نخست که با تدریس دکتر صمدی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله همراه بود، مطالبی در خصوص ترکیب بدنی و مدیریت وزن و همچنین نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا به شرکت کنندگان ارائه شد.
وی افزود: در ادامه، شهزاد محمدیان مسئول دپارتمان تغذیه کمیته ملی پارالمپیک به بحث در خصوص ملاحظات و شرایط خاص ورزشکاران زن و سفرهای ورزشی پرداخت.
گفتنی است تغذیه کاربردی و مکمل ها قبل، حین و بعد از رویدادهای ورزشی قدرتی، سرعتی و توانی عنوان سرفصل هایی بود که در بخش پایانی توسط دکتر هادی عطارد مسئول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک به آن پرداخته شد.  
شایان ذکر است دکتر عطارد در پایان این کارگاه به جمع بندی مطالب ارائه شده به ویژه زمان بندی و نقش آن در پیشگیری و ریکاوری آسیب های ورزشی پرداخت و به پرسش های شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داد.

۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید