کارگاه سازگاری قلب به تمرینات مقاومتی و کاربرد BFR در ورزش قهرمانی برگزار شد

کارگاه سازگاری قلب به تمرینات مقاومتی و کاربرد  BFR در ورزش قهرمانی برگزار شد
بخش بیومکانیک ورزشی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک کارگاه سازگاری قلب به تمرینات مقاومتی و کاربرد BFR در ورزش قهرمانی را به صورت غیر حضوری و با شرکت 53 مخاطب درمقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در بخش نخست این کارگاه یک روزه، آقای دکترمحمود فقیه متخصص قلب و از اساتید برجسته این رشته به بررسی ملاحظات قلبی عروقی در ورزش قهرمانی و گروه های خاص و لزوم ارزیابی های قلب و عروق پیش از تمرین در ورزشکاران حرفه ای پرداخت.
در ادامه دکتر سارا ادیمی در خصوص توصیه های تمرینی BFR در ورزش قهرمانی با اهداف ریکاوری، توانبخشی و افزایش عملکرد ورزشی توضیحاتی را به شرکت کنندگان ارائه کرد و در ادامه به تفاوت کاربرد این روش تمرینی در دو مبحث توسعه قدرت و هایپرتروفی و ورزشکاران پارالمپیکی دارای معلولیت اشاره کرد.
 دکتر مهدی روستایی دیگر مدرس این کارگاه به تأثیر مکمل های ورزشی بر عملکرد قلبی عروقی ورزشکاران و اهمیت مصرف مکمل ها در رشته های استقامتی اشاره و در ادامه در رابطه با تأثیرات تغذیه و مکمل های ورزشی بر بهبود اوج عملکرد ورزشکاران به بیان موضوعاتی پرداخت.
شایان ذکر است به شرکت کنندگان کارگاه مذکور که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار بود، گواهی شرکت اعطاء خواهد شد.
 
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید