جهت حضور قدرتمند در رقابت های برون مرزی " اردوی بانوان تکواندوکار آغاز شد

جهت حضور قدرتمند در رقابت های برون مرزی " اردوی بانوان تکواندوکار آغاز شد
بانوان ملی پوش تکواندوکار با آغاز اردوی آمادگی خود در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور قدرتمند در اولین دوره مسابقات آسیایی ورزش های رزمی و رقابتهای بین المللی آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اردوی تیم ملی تکواندو بانوان از تاریخ 4 فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه با حضور 19 تکواندوکار آغاز شده است. این ملی پوشان زیر نظر مربیان خود خانمها مینو مداح و مریم آذرمهر در سالنهای بدنسازی و مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی بو همچنین کبکانیان و خانه تکواندو ه تمرینات‌ آماده سازی خود می پردازند.
گفتنی است از 19 نفر از ملی پوشان حاضر در این اردوی آمادگی ، 11نفر به تورنمنت بین المللی که هفته آتی در کشور بلژیک برگزار می شود اعزام خواهند شد .
همچنین 4 نفر از این ملی پوشان نیز به اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی که 5 الی 13 اردیبهشت ماه برگزار می شود اعزام می شوند.
شایان ذکر است اولین دوره بازی های آسیایی ورزش های رزمی در رشته های کاراته، تکواندو، ووشو، کیک بوکسینگ، موی تای، جوجیتسو، کوراش و جودو در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود.
۱۷ فروردین ۱۳۸۸ ۰۹:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید