کارگاه غیر حضوری پیشگیری از آسیب همسترینگ برگزار شد

کارگاه غیر حضوری پیشگیری از آسیب همسترینگ برگزار شد
دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، کارگاه آموزشی و آنلاین پییشگیری از آسیب همسترینگ را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک،  در این کا رگاه یک روزه که از پنج امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار بود، مبحث اپیدمیولوژی و مکانیسم آسیب و ریسک فاکتورها توسط دکتر محمدحسین علیزاده و تمرینات توانبخشی و بازتوانی و جلوگیری از آسیب مجدد توسط دکتر مصطفی زارعی به شرکت کنندگان ارائه شد.

آناتومی و ساختار عضله همسترینگ و چگونگی عملکرد این عضله و نقش آن در حرکات ورزشی، میزان وقوع آسیب همسترینگ در رشته های مختلف ورزشی و چگونگی وقوع آسیب، تمامی عوامل خطرزای درونی و بیرونی، تمرینات مناسب جهت پیشگیری و تقویت عضلات همسترینگ و نحوه ساخت و ویژگی های یک برنامه پیشگیری از آسیب همسترینگ از مهمترین موضوعاتی بود که در کارگاه مذکور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به ذ کر است که پیش از آغاز کارگاه پیشگیری از آسیب همسترینگ، جلسه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با حضور اعضای این دپارتمان و به صورت غیرحضوری برگزار شد که حاضرین جلسه در خصوص برگزاری وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی که 20 آذر ماه و با حضور اساتید بین المللی برگزار خواهد شد به تبادل نظر پرداختند.

شرایط و نحوه ثبت نام در این وبینار بین المللی به زودی و از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد.

۲۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید