جهت حضور در مسابقات قهرمانی اروپا: اردوی شبانه روزی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات قهرمانی اروپا:
اردوی شبانه روزی تیم ملی پاراتکواندو در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو از 10 مردادماه آغاز شده است و ملی پوشان این تیم هم اکنون دومین مرحله از اردوهای خود را که متصل به اعزام نیز می باشد به صورت شبانه روزی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
حسین مدانلو سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک در خصوص اعزام این تیم به مسابقات قهرمانی اروپا گفت: حضور ما در این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که تمامی رقیبان اصلی پاراتکواندو ایران در جهان همگی از کشورهای اروپایی نظیر روسیه، آذربایجان، ترکیه و اسپانیا می باشند.
مدانلو در ادامه گفت:  پاراتکواندوکاران ایرانی در این مسابقات علاوه بر اینکه به دنبال کسب نتیجه مطلوب می باشند، نیم نگاهی هم به قهرمانی و بالا بردن رنکینگ پارالمپیکی خود دارند، چراکه با قهرمانی در این مسابقات 20 امتیاز به اندوخته های خود اضافه خواهند کرد.
لازم به ذکر است این مسابقات آخرین دوره ای است که فدراسیون جهانی تکواندو اجازه حضور کشورها را در مسابقات دیگر قاره ها صادر میکند.
اعضای تیم ملی پاراتکواندو را آقایان محمود جعفرزاده، سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، سجاد جوان بخت، محسن عبدی و احمد نریمانی تشکیل می دهند.
پنجمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی اروپا 26 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ورشو لهستان برگزار خواهد شد و تیم ایران از چهار روز پیش از آغاز این رقابتها به ورشو اعزام خواهد شد.
۹ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید