برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی در آکادمی ملی المپیک

برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی در آکادمی ملی المپیک
یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی خرداد ماه سال آینده و به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، طی نشستی که روز گذشته بین دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و سید امیر حسینی عضو کمیسیون جشنواره های بین المللی FICTS در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، دو طرف در خصوص احیای مجدد جشنواره فیلمهای ورزشی در آکادمی ملی المپیک به بحث و گفتگو پرداختند.
در ابتدای این نشست دکتر باقرزاده ضمن استقبال و ابراز خوشحالی از احیای مجدد این جشنواره در آکادمی المپیک گفت: یکی از اهداف اساسی آکادمی توسعه و ترویج ارزشهای ورزش و المپیک است و این جشنواره فرصت مجددی خواهد بود که تمامی دست اندکاران تهیه فیلمهای ورزشی در سینما و تلویزیون مجدداً در این مجموعه گردهم آیند.
  در ادامه این نشست سید امیر حسینی با بیان اینکه پس از افتتاح و راه اندازی آکادمی ملی المپیک نخستین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی از نخستین برنامه های اجرایی این مجموعه بود گفت: از 10 دوره حضور ایران در جشنواره جهانی فیلم های ورزشی 199 اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند که از این طریق جوایز متعددی توسط FICTS به دست اندرکاران تهیه فیلم های ورزشی ایران اهدا شده است.
وی در ادامه گفت: از جمله این اثرها می توان به فیلم کوتاه المپیک در کمپ و همچنین پرواز رنگها اثر مجید مجیدی اشاره کرد که این فیلم هم اکنون به عنوان یکی از منابع آموزش المپیک در دنیا شناخته شده است.
یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای ورزشی در هشت بخش شامل: المپیک، پارالمپیک، مستند، داستانی، فیلمهای کوتاه، انیمیشن ( پویانمایی )، سینما و ورزش، نماهنگ ورزشی، برنامه های تلویزیونی ورزشی، ایده ها و فیلم نامه های ورزشی خرداد ماه 1395 در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد. 
 
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید