جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا: اسکواش بازان تست آمادگی جسمانی دادند

جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا:
اسکواش بازان تست آمادگی جسمانی دادند
اعضای تیم پشتیبان اسکواش بزرگسالان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه آماده می کنند برای دومین بار تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 10 بازیکن حاضر در اردوی تیم های پشتیبان اسکواش در رده سنی بزرگسالان که ماه گذشته هم در آزمونهای آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کرده بودند، بار دیگر و به تشخیص کادر فنی در این آزمونها حضور یافتند.
اسکواش بازان طبق برنامه از پیش تعیین شده توسط کادر فنی، هفته آینده در مسابقات انتخابی که در اردوی این تیم برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد و سپس با انجام سومین آزمون آمادگی جسمانی و در نهایت مسابقه انتخابی در اسفند ماه، ترکیب اصلی مشخص خواهد شد.
لازم به ذکر است ترکیب اصلی و چهار نفره این تیم اواخر اردیبهشت ماه 1395 به کشور چین تایپه اعزام خواهند شد تا در رقابتهای آسیایی حضور یابند.
لازم به ذکر است آقایان: اشکان اتحادی، سهیل و علیرضا شاملی، سجاد زارعیان، نوید ملک ثابت، محمد حسین جعفری، فرزاد شکوهی، محمدرضا صادق پور، سمیع الله قاصدآبادی و محمدرضا فتوحی اسکواش بازانی بودند که زیر نظر محمد حسین ثنایی سرمربی تیمهای پشتیبان تیم ملی اسکواش در این آزمونها حضور یافتند.
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید