جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای آسیایی و جهانی: آغاز تمرینات تیم ملی جودو جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای آسیایی و جهانی:
آغاز تمرینات تیم ملی جودو جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
اعضای تیم ملی جودو جوانان که خود را برای دو رویداد مهم آسیایی و جهانی این رشته در سال جاری آماده می کنند، دور نخست تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 25 جودوکار دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو جوانان تمرینات خود را زیر نظر مربیان این تیم در این مجموعه شروع کردند.
محمد منصوری مربی این تیم در خصوص این اردو و اردوهای پیش رو گفت: اردوی نخست این تیم تا روز 11 تیرماه ادامه خواهد داشت و جودوکاران جوان پس از یک هفته استراحت تمرینات خود را در آکادمی از سر خواهند گرفت.
منصوری گفت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده و به منظور آمادگی بهتر اردونشینان، اردوی سوم خود را به صورت مشترک و به همراه تیم بزرگسالان در شهر سوچی روسیه برگزار خواهیم کرد.
تیم ملی جودو جوانان برای دو رویداد رقابتهای جوانان آسیا که در تاریخ 16 لغایت 20 مهرماه در بانکوک و همچنین مسابقات جوانان جهان که طی روزهای یکم تا پنجم آبان ماه سال جاری در ابوظبی برگزار خواهند شد آماده می شوند.
لازم به ذکر است که سرمربیگری این تیم بر عهده کواک مربی اهل کره شمالی می باشد و آقایان محمد منصوری و احمد کاظمی ایشان را در این امر یاری می رسانند. 
۹ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید