جهت حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی : دختران والیبالیست زیر 17 سال تست دادند

جهت حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی :
دختران والیبالیست زیر 17 سال تست دادند
تیم ملی والیبال دختران ایران که در سیزدهمین و آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی خود برای حضور در رقابتهای آسیایی تایلند در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به سر می برند تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، والیبالیستهای حاضر در آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال دختران زیر 17 سال که از حدود شش ماه پیش تمرینات خود را در استان اصفهان آغاز کرده اند صبح امروز در مرکز سنجش آکادمی تست آمادگی جسمانی دادند.
نوجوانان والیبالیست پیش از این و از ابتدای اردیبهشت ماه، 12 مرحله اردو را سپری کرده اند و هم اکنون در اردوی سه روزه و متصل به اعزام خود برای حضور در رقابتهای آسیایی به سر می برند.
دهمین دوره رقابتهای والیبال دختران زیر 17 سال آسیا از 19 مهر ماه با شرکت 13 تیم در تایلند برگزار خواهد شد که تیم ایران با تیمهای کره جنوبی و چین تایپه هم گروه است.
والیبالیستهای حاضر در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر 17 سال را خانمها: زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، زهرا هاشمی، نگین حیدری، هانیه براتی، مریم وصالی، زهرا باقری، سارا نظری، یاسمن یزدان بخش، حنانه کرمی، مهشاد بزرگ، سوگند حق پرست و ریحانه موسوی تشکیل می دهند ضمن اینکه خانم فریبا صادقی سمت سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد.
۱۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید