جهت حضور قدرتمند ملی پوشان در رقابت های المپیک و پارالمپیک لندن و رقابت های آسیایی اینچوین / کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تشکیل شد

جهت حضور قدرتمند ملی پوشان در رقابت های المپیک و پارالمپیک لندن و رقابت های آسیایی اینچوین / کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تشکیل شد
جهت ارائه خدمات تخصصی به فدراسیون ها و ورزشکاران با حضور کارشناسان مجرب آکادمی کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این کمیته با هدف ارائه خدمات تخصصی بدنسازی به کلیه فدراسیون های ورزشی، کادر فنی فدراسیون ها و ورزشکاران تیم های ملی و همچنین مشاوره، هدایت، نظارت وکنترل تمرین تیم ها و ورزشکاران فدراسیون های مختلف تشکیل و کار خود را آغاز کرد.
گفتنی است که این کمیته با همکاری کارشناسان مجرب آکادمی ملی المپیک که سابقه همکاری با تیم های ملی را در سالیان گذشته داشته اند تشکیل شده است.
شایان ذکر است که کارشناسان کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در دو بخش آقایان و بانوان جهت ارائه خدمات به تیم های ملی تشکیل شده است.
متن نامه ریاست آکادمی به فدراسیونها به شرح ذیل می باشد:

ریاست محترم فدراسیون

با سلام  واحترام

بدینوسیله باستحضار می رساند کمیته بدنسازی آکادمی ملی المپیک جهت ارائه خدمات تخصصی بدنسازی به کلیه فدراسیونهای ورزشی، کادر فنی فدراسیون ها وورزشکاران تیم های ملی و همچنین مشاوره ، هدایت ، نظارت و کنترل تمرین تیم ها وورزشکاران فدراسیون های مختلف تشکیل و شروع به کار نموده است . این کمیته با همکاری کارشناسان مجرب تربیت بدنی آکادمی ملی المپیک که سابقه کار با تیم های مختلف رادر سالیان گذشته در کارنامه دارند به سرپرستی آقای پرویز کماسی آماده همکاری با فدراسیون های ورزشی می باشد. در صورت تمایل فدراسیون ها می توانند با مکاتبه با آکادمی ملی المپیک از خدمات ارزشمند این کمیته بهره مند شوند .
                                                                      

شاهرخ شهنازی
رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک       

                          
۸ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید