مدیران ورزشی کشور عراق در دوره مدیریت ورزشی آکادمی

مدیران ورزشی کشور عراق در دوره مدیریت ورزشی آکادمی
دوره مدیریت ورزشی ویژه مسوولین ورزش کشور عراق در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، این دوره با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی مدیران ورزشی از تاریخ 17 لغایت 21بهمن ماه در آکادمی برگزار  می شود.
گفتنی است در این کلاس پنج روزه 25 نفر از آقایان و بانوان شامل مدیران باشگاه های ورزشی، معلمین ورزشی و مربیان از استان ناصریه عراق حضور دارند .
دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر نصرالله سجادی، دکتر حمید قاسمی، دکتر کشتی دار و دکتر ژاله معماری مدرسین این دوره می باشند که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تدریس می پردازند.
روش های برنامه ریزی در سازمان های ورزشی(برنامه عملیاتی، برنامه استراتژیک)،(مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی ملی وبین المللی)،(نحوه اعزام به رویدادها، ساختار وتشکیلات ، سرپرستی کاروان ها)، (تدارکات و امور اجرایی، پروتکل ها، تشریفات، جشن ها ومراسم ها)، تعریف اصول و بازاریابی ورزشی، اصول مشتری مداری در سازمان های ورزشی، مدیریت ارتباطات مثبت و سازنده، مدیریت منابع انسانی با تاکید بر داوطلبان در رویدادهای ورزشی، مدیریت روابط عمومی در سازمان های ورزشی، ورزش و رسانه های گروهی و مدیریت اماکن و تجهیزات ورزشی مطالبی است که توسط مدرسین این دوره ارائه خواهد شد.
شایان ذکر است که مرکز مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک در نظر دارد که کلاس مدیریت اماکن ورزشی را در تاریخ 26 لغایت28 بهمن و کلاس برنامه ریزی اسراتژیک را نیز در تاریخ 5 لغایت 6 اسفند برگزار نماید.

 

۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید