اسکی بازان صحرانورد آماده رقابتهای آسیایی می شوند / سرمربی اسکی صحرانوردی : با کمترین تجهیزات تمرین می کنیم

اسکی بازان صحرانورد آماده رقابتهای آسیایی می شوند / سرمربی اسکی صحرانوردی : با کمترین تجهیزات تمرین می کنیم
ملی پوشان اسکی صحرانوردی تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هفت نفر از ملی پوشان اسکی صحرانوردی کشورمان که خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کنند صبح امروز در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی زیرنظر مربی تیم تستهای آمادگی جسمانی دادند.
مصطفی میر هاشمی مربی این تیم در خصوص وضعیت آمادگی تیم گفت: ما از مردادماه در هتل شمشک اردوی آماده سازی خود را برای مسابقات پیش روی آغاز کردیم. براساس تستهایی که گرفتیم بر روی نفرات ارزیابی انجام دادیم و مشخص شده است که تا چه حد آماده هستند .
وی ادامه داد: ما تمرینات فنی را نیز برروی اسکی های رول ( اسکی آسفالت) ادامه دادیم . از این به بعد نیز با توجه به بارندگی های انجام شده کار بر روی برف را آغاز می کنیم.
مربی تیم اسکی صحرانوردی کشورمان در خصوص مسابقات پیش روی تیم نیز گفت: ما امسال مسابقات زیادی پیش رو داریم. اولین رقابت، مسابقات بین المللی فیز جهانی در سوئد است که در آنجا آقای بیژن کنگرلو ایرانی مقیم کانادا نیز به تیم 6 نفره ما اضافه خواهند شد که البته ما امید زیادی داریم که وی با توجه آمادگی بیشتری که دارد بتواند درمسابقات سرعت نتایج خوبی را کسب کند و جایگاه ما را ارتقاء دهد.
وی افزود: پس از این مسابقات با این تیم به رقابتهای آسیایی آلماتی قزاقستان در بهمن ماه و پس از آن به  مسابقات قهرمانی جوانان جهان در استونی، قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه و قهرمانی بزرگسالان در نروژ خواهیم رفت.
وی خاطرنشان کرد: این تمرینات و مسابقات سوئد به منظور آمادگی و انتخاب تیم ملی برای حضور در بازی های زمستانی آسیایی آلماتی در قزاقستان برگزار می شود.
سرمربی تیم خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در رقابتهای آسیایی در مجموع تیمی به مقام سوم یا چهارم دست یابیم. 
میرهاشمی افزود : برای اولین بار در برنامه های خود بحث جوان گرایی را جای داده ایم و با سرمایه گذاری بر روی جوانان 16 تا 19 سال می خواهیم آینده اسکی صحرانوردی ایران را تضمین کنیم.
وی در پایان با بیان این مطلب که تا آخر آبان ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اردوی خود را دنبال می کنیم در خصوص تجهیزات و امکانات فنی گفت: متاسفانه ما امکانات کافی نداریم و از لحاظ تجهیزات اولیه نسبت به اروپا کاملا ضعیف هستم ولی سعی خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم.
شایان ذکر است سید ستار صید، حمید شمشکی، یاسین شمشکی، محمود جعفری، علیرضا مقدید ، سوید جعفری و ابوالفضل صالحی نفراتی بودند که در تستهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.
۱۶ آبان ۱۳۸۹ ۱۲:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید