دبیرکل کمیته ملی المپیک : هر رشته ای که از روی دانش و مدیریت شروع نشود سرانجام خوبی نخواهد داشت

دبیرکل کمیته ملی المپیک : هر رشته ای که از روی دانش و مدیریت شروع نشود سرانجام خوبی نخواهد داشت
دوره مدیریت ورزشی ویژه دبیران رؤسا، دبیران و نماینده های ورزشی فدراسیون راگبی و کریکت صبح امروز با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک آغاز بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک؛ مراسم افتتاحیه این دوره با حضور بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک ، مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ، مهندس محمد صادق عابدین رییس فدراسیون راگبی و کریکت و فرامرز سنگینی دبیر فدراسیون و بیش از 30 نفر از شرکت کنندگان برگزار شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: هر رشته ای که از روی دانش و مدیریت آن رشته شروع نشود سرانجام خوبی نخواهد داشت . بعضی از رشته ها قدمت زیادی دارند ولی هر روز نابسامان تر شده و مشکلات عدیده ای دارند.
وی ادامه داد: این امر به این دلیل ایجاد می شود که آنها سیستم هدایت درستی را نداشته اند و عدم آگاهی آنها به مقررات مشکلاتی را برای آنها بوجود آورده است.
دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه سازمان تربیت بدنی امکانات خوبی را در اختیار فدراسیونها قرار داده است افزود: این امکانات لازم است ولی برای اینکه یک فدراسیون بتواند کار خود را علمی شروع کند این مقدار کافی نیست.
مدیریت اعزام و سرپرستی کاروان های ورزشی، مدیریت هیات های ورزشی راگبی، مدیریت رفتار ورزشکاران، مدیریت مشتری مداری، مدیریت برگزاری رویدادهای ورزشی راگبی از جمله دروسی می باشد که تدریس خواهد شود .
بهرام افشارزاده، دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر ژاله معماری و فرامرز سنگینی مدرسین این دوره آموزشی هستند.
شایان ذکر است در این دوره روسا و دبیران خانم و آقای هیات های راگبی و کریکت استانهای سراسرکشور طی دو روز با مباحث مدیریتی آ شنا می شوند.
۵ آبان ۱۳۸۹ ۱۴:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید