کاپیتان تیم ملی تیراندازی: مدال بازیهای آسیایی در رشته تیراندازی هم سطح جهانی است

کاپیتان تیم ملی تیراندازی:  مدال بازیهای آسیایی در رشته تیراندازی هم سطح جهانی است
تیم ملی تیر اندازی کشورمان جهت حضور قدرتمند در بازی های آسیایی گوانگجو در تست های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک؛ ملی پوشان تیرانداز در سه بخش تفنگ، طپانچه و تراپ ( آقایان) در سالن سنجش آکادمی به تست های آمادگی جسمانی پرداختند.
ابراهیم اینانلو کاپیتان تیم ملی تیراندازی درخصوص وضعیت آمادگی تیم گفت: وضعیت خانمهابسیار مطلوب است خانم الهه احمدی 4 ماه پیش در مسابقات جهانی چین به مقام سوم رسید و خانم مهلقا جام بزرگ در مسابقات قهرمانی جهان در مونیخ به مقام چهارم دست یافت بطوریکه پس از کسب این مقام کنفدراسیون آسیا به ایران تبریک گفت.
وی ادامه داد: در مسابقات گوانگجو تیم خانمها از لحاظ تیمی خیلی شانس کسب مدال دارند و اگر همین رکوردها را بزنند بصورت انفرادی نیز می توانند مدال کسب کنند.
اینانلو همچنین در خصوص وضعیت آمادگی آقایان نیز گفت: پس از حضور آقای لازلو سرمربی تیم ایشان این امیدواری را دادند که خانمها پس از سه یا چهارسال و آقایان کمی بیشتر بتوانند به جایگاه مطلوب برسند اما پس از گذشت یکسال و هشت ماه از حضور آقای لازلو تیم خانمها خیلی زودتر توانستند این مهم را کسب کنند ولی آقایان  تا رسیدن به نتیجه مطلوب اندکی به زمان نیاز دارند.
کاپیتان تیم ملی تیراندازی کشورمان ادامه داد: ما امیدواریم بتوانیم در تیم آقایان نیز در تفنگ بادی و خفیف بصورت تیمی مدال کسب کنیم. 
وی در خصوص بازیهایی آسیایی و حریفان اصلی گفت: کشورهای چین وهند ازحریفان اصلی هستند البته کشورهایی مانند ژاپن، قزاقستان وکره نیز دارای چند ورزشکار با مقامهای جهانی هستند. بطور کلی آسیا نصف تیراندازان دنیا را دراختیار دارد و این کارما را سخت می کند بطوریکه مدال آسیا با مدال جهانی برابری می کند.
ابراهیم اینانلو در خصوص وضعیت آمادگی خود نیز در این دوره از رقابتها گفت : بدلیل انجام عمل آپاندیس در با صلاحدید سرمربی تمام ترکز خود رادر رشته خفیف درازکش گذاشتم و امیدوارم بتوانم که رکوردهای خوبی را کسب کنم.
وی در پایان از حضور آقای لازلو و حمایت های آقای هاشمی بعنوان علل موفقیت تیم تیراندازی کشورمان در مسابقات اخیر برشمرد و گفت: آقای لازلواهل مجارستان و یکی از سه مربی برتر جهان هستند . شاگردان وی در هندوستان الان قهرمان جهان هستند و همچنین ایشان مجارستان را قهرمان جهان کرده است.
۴ آبان ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید