/ مسابقات آسیایی گوانگجو/ سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان : تلاش خواهیم کرد در این رقابتها روی سکو برویم

/ مسابقات آسیایی گوانگجو/ سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان :  تلاش خواهیم کرد در این رقابتها روی سکو برویم
تیم ملی والیبال بزرگسالان تست داد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان که خود را برای حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی گوانگجو آماده می کنند صبح امروز با حضور مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی  آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر کادر فنی تیم تستهای آمادگی جسمانی دادند.
حسین معدنی سرمربی این تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیم گفت: با توجه به حضور درخشان تیم کشورمان دررقابتهای جهانی ایتالیا بچه ها در وضعیت روحی خوبی بسر می برندو اعتماد به نفس بالایی دارند.


وی ادامه داد: شرایط جسمانی تیم نیز در وضعیت خوب و مطلوبی می باشد. مصدومیت های جزئی وجود دارد اما نگران کننده نیست و تا قبل از بازیها به اوج آمادگی خواهیم رسید .
معدنی همچنین در خصوص بازیهای تدارکاتی پیش بیش شده جهت کسب آمادگی بیشتر تیم گفت : ما در صدد هستیم تا بتوانیم تا قبل از مسابقات، بازیهای تدارکاتی با چند تیم خوب باشگاهی از کشورهای ترکیه یا روسیه داشته باشیم و طی هفته اخر مهرماه سه الی چهار بازی را انجام خواهیم داد .
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان ضمن اشاره به رقیبان این تیم در رقابتهای گوانگجو گفت: ما در آسیا رقیبان سنتی مانند چین، کره و ژاپن داریم اما تیمهایی مانند چین تایپه،  قزاقستان و هندوستان را نیز نباید دست کم گرفت. امیدواریم بتوانیم در این دوره از رقابتها با ارائه بازیهای خوب روی سکو برویم.
شایان ذکر است این دومین تست آمادگی جسمانی والیبالیست ها تا قبل از شروع بازیها می باشد.
گفتنی است اردوی این تیم هم اکنون در مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال می شود .
لازم به ذکر است تیم والیبال کشورمان در مسابقات آسیایی دوحه قطر به مقام ششم دست یافته بودند.

عکس از محمدرضا ریاحی

۲۰ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید