از صبح امروز آغاز شد : دوره مدیریت روابط عمومی و ارتباطات بین الملل

از صبح امروز آغاز شد :  دوره مدیریت روابط عمومی و ارتباطات بین الملل
دوره مدیریت روابط عمومی و ارتباطات بین الملل با حضور نمایندگان فدراسیون ها و ورزشکاران در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این دوره باحضور 15 نفر از علاقمندان جامعه ورزش از صبح امروز 17 مهرماه آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت .
اصول روابط عمومی ورزشی، جایگاه روابط عمومی و روابط بین الملل در سازمان های ورزشی، اصول و فنون تشریفات، روشهای برپایی نمایشگاه، سمینار و گردهمایی، روشهای ارتباط با مراجعین، برنامه ریزی کاربردی در روابط عمومی ورزشی، روابط رسانه ای در ورزش، خبر نویسی در روابط عمومی ورزشی، آشنایی با کاربرد اینترنت، افکار سنجی و مخاطب شناسی،  فن بیان و اجرا، آشنایی با قوانین و مقررات رسانه های گروهی ورزشی عکاسی ورزشی تصویربرداری ورزشی از جمله مباحثی است که طی این دوره تدریس خواهد شد.
دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر حمید قاسمی معاونت روابط عمومی سازمان تربیت بدنی، دکتر عبدالحمید احمدی عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی، دکتر سارا کشکر استادیار دانشگاه علامه طباطبایی و علی محبتی کارشناس و مدرس برنامه ورزش و رسانه از اساتید این دوره می باشند.
شایان ذکر است در پایان این دوره پس از برگزاری آزمون نهایی به شرکت کنندگانی که موفق به اتمام دوره و کسب نمرات مربوطه شوند گواهی شرکت از سوی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و کمیته ملی المپیک اعطاء خواهد شد.
۱۷ مهر ۱۳۸۹ ۱۳:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید