مربیان تیم های ورزشی با کاربرد اینترنت آشنا می شوند

مربیان تیم های ورزشی با کاربرد اینترنت آشنا می شوند
دوره آشنایی با اینترنت و شناخت پایگاه های اطلاع رسانی در ورزش ویژه جامعه ورزش کشور برگزار می شود.
شهرزاد کردبچه مدیر مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مدیر برگزاری این کارگاه آموزشی درخصوص این دوره گفت: یکی ازدغدغه های ورزش کشور به خصوص مربیان ما عدم آشنایی با کاربرد اینترنت و دسترسی نداشتن به اطلاعات و سایت های بروز ورزشی است که ما در این دوره طی روزهای 22 و 23 مهرماه به این موضوع می پردازیم .
وی ادامه داد:  تاکنون بیش از 102 نفر از مربیان ، ورزشکاران و مسئولین فدراسیون های ورزشی ثبت نام نموده اند که براساس آمار می توان گفت بیش از نیمی از ثبت نام کنندگان مربیان رشته های مختلف ورزشی از 21  فدراسیون می باشند. 
کردبچه افزود: آقای محمد رضا نانگیر کارشناس ارشد کامپیوتر، ستاد دانشگاه و فارغ التحصیل دانشگاه تگزاس آمریکا مدرس این کلاس می باشد که در خصوص اتصال به اینترنت ، مرور وب، ارسال و دریافت پیام های ایملی و راه اندازی سایت مباحث مرور بررسی در این دوره می باشد که بصورت تئوری و عملی به آنها پرداخته می شود.
لازم به ذکراست این دوره آموزشی ازسوی مرکز اطلاع رسانی وکتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و  با هدف ارتقاء سطح علمی دانش مربیان با پایگاه های اطلاع رسانی در ورزش برگزار می شود
گفتنی است درپایان دوره به کلیه شرکت کنندگان ازسوی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک گواهی شرکت اعطاء می گردد.
۲۰ مهر ۱۳۸۷ ۱۱:۰۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید