دبیر شورای انقلاب فرهنگی از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد

دبیر شورای انقلاب فرهنگی از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد
دبیر شورای انقلاب فرهنگی از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای انقلاب فرهنگی و هیات همراه صبح امروز 22 تیرماه ضمن دیدار و گفتگو با دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از این مجموعه بازدید و با فعالیت های بخش های مختلف آشنا شدند.
در این دیدار دو ساعته که محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و مدیران مراکز و بخشهای مختلف آکادمی نیز حضور داشتند رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با بیان این مطلب که آکادمی پل ارتباطی بین دانشگاه و باشگاه می باشد گفت: این مجموعه با ارتباط مستمری که با مراکز علمی کشور دارد نتایج علمی دانشگاه ها را به تیمهای ملی، ورزشکاران و مربیان منتقل می کند.
دکتر حمیدی ادامه داد: در واقع در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تلفیق بین علم و عمل انجام می شود و تیمها ملی با ارتباطی که با بخشهای گوناگون این مجموعه دارند از مشاوره های علمی این مراکز استفاده می کنند.
در ادامه این جلسه دکتر محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای انقلاب فرهنگی ضمن ابراز خرسندی از حضور در آکادمی گفت: ورزش می تواند چه به لحاظ فرهنگی، صنعتی، اقتصادی و علمی برای کشور آورده داشته باشد . ما باید نسبت به این مقوله مهم نگاه بلند مدت و استراتژی داشته باشیم. 
وی ادامه داد: برای بالابردن سطح ورزش کشور باید نیروهای متخصص و با تجربه نسبت به برنامه ریزی و تدوین برنامه های بلند مدت اقدام کنند.
در پایان این جلسه دبیرشورای انقلاب فرهنگی و هیات همراه از بخشهاو مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید و با فعالیتهای آنها آشنا شدند.
۲۲ تیر ۱۳۸۹ ۱۲:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید