آغاز دوره های آموزشی مهارت های ذهنی پیش از رقابت های گوانگجو / مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی: برخی از تیمها برنامه منظم ندارند

آغاز دوره های آموزشی مهارت های ذهنی پیش از رقابت های گوانگجو /  مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی:  برخی از تیمها برنامه منظم ندارند
مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک آمادگی خود را جهت مشاوره های روانشناختی ملی پوشان اعزامی به بازی های گوانگجو اعلام نمود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پار المپیک، دکتر واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی آکادمی در گفتگوی کوتاهی در خصوص فعالیت های این مرکز گفت: به طور کلی هدف از مشاوره های روانشناختی و ارائه دوره های آموزشی این مرکز اشاعه اصالت مفهوم تمرین ذهنی برای قهرمانان است.
مدیر مرکز رواشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ضمن بیان این مطلب که این مرکز تاکنون به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافته است گفت: مرکز روانشناسی ورزشی طی پنج سال فعالیت مستمر خود توانسته است به اهداف از پیش تعیین شده خود که همانا اشاعه مفهوم تمرین ذهنی است دست یابد. معمولا دستیابی به مفاهیمی همچون مباحث تغذیه، بدنسازی و آمادگی ذهنی روند 20 ساله دارد.
وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی مرکز روانشناسی آکادمی جهت مشاوره های روانشناختی برای ملی پوشان اعزامی به رقابت های گوانجو افزود: همکاری برخی از فدراسیون های ورزشی برای تشکیل این دوره ها بسیار خوب بوده است و این مرکز  برنامه های آموزشی خود را به فدراسیون های متقاضی ارسال کرده است.
دکتر واعظ همچنین ضمن ابراز نارضایتی از عدم هماهنگی برخی تیمها گفت: برخی از تیمها با وجود اعلان درخواست جهت استفاده از مشاوره های روانشناسی، در ارائه برنامه منظم و حضور به موقع در تاریخهای تعیین شده کوتاهی نموده و این امر سبب ناهماهنگی در برنامه های پیش بینی شده این مرکز می شود.
وی همچنین در ادامه از برخی از فدراسیونها تقدیر کرد و افزود: برخی از تیم ها به صورت دائمی وسالیانه اعضای تیم روانشناسی را برای فعالیت در طول اردوها در اختیار دارند، که از جمله آنها می توان رشته های قایقرانی، تکواندو، جودو، بوکس، سه گانه، تنیس، ووشو، دوچرخه سواری و بسکتبال را نام برد.
مهارت های ذهنی، مهارت های زندگی، مسائل آموزشی، استرس، تصویرسازی ذهنی و اعتماد به نفس از جمله عناوینی است که تیم 12 نفره مرکز روانشناسی آکادمی  ملی المپیک وپارالمپیک در خصوص آنها به فعالیت و مشاوره می پردازند
۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید