عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی: یکی از ارکان اقتدار هر کشور ورزش آن می باشد

عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی: یکی از ارکان اقتدار هر کشور ورزش آن می باشد
سالن پیشرفته تمرینات قدرتی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صبح امروز با حضور روسای کمیته ملی المپیک افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه سالن پیشرفته تمرینات قدرتی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک که صبح امروز برگزار شد ضمن خیر مقدم به ورزشکاران ملی پوش حاضر در این مراسم گفت : تهیه و تجهیز این سالن پیشرفته برای آماده سازی هر چه بهتر ملی پوشان جهت حضور در بازیهای آسیایی گوانگجو صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در تاریخ 8 آبان ماه اولین جلسه هیئت اجرایی برای این رقابتها برگزار شد که در این جلسات شش کمیته اجرایی در کمیته تدارکاتی بازیهای آسیایی تشکیل شد. 
دبیر کل کمیته ملی المپیک افزود: با توجه به این که 174 روز مانده به رقابت های آسیایی ، کمیته تدارکاتی در حال تنظیم برنامه های فدراسیون ها و امور مربوطه به اعزام ورزشکاران به این رقابت ها می باشند.
بهرام افشارزاده همچنین از روند خوب برگزاری اردوهای تمرینی تیمهای اعزامی خبرداد و افزود: آنچه که مهم می باشد کیفیت برگزاری اردوهاست نه کمیت آنها و ما سعی می کنیم از لوازم و تجیهزات تخصصی در اردوها بهره بگیریم.  وی در ادامه از معاینات 300 ورزشکار در آستانه رقابت های آسیایی گوانجو خبر داد.
بهرام افشارزاده در پایان افزود: من قول می دهم اگر این روند برگزاری اردوها و این یکپارچگی ادامه پیدا  کند تیمها در این رقابتها به موفقیت دست یابند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی نیز ضمن تبریک موفقیت ورزشکاران نوجوان والیبالیست کشورمان در رقابتهای آسیایی گفت: امید است بودجه ای که توسط مجلس شورای اسلامی برای آماده سازی ورزشکاران در نظر گرفته می شود منتج به کسب نتیجه آنان در میادین بین المللی شود.
وی در ادامه یکی از ارکان اقتدار هر کشور را ورزش آن کشور عنوان کرد وافزود : یکی از مواردی که به عنوان اقتدار هر کشور از آن یاد می شود، کسب مدال در رقابتهای جهانی و المپیک و نتایج خوب ورزشی می باشد.
در پایان این مراسم دکتر مهرزاد حمیدی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از آمادگی بخش های مختلف از جمله روانشناسی، پزشکی، سنجش وامکانات هتلینگ واردویی به صورت اختصاصی برای کلیه تیم های اعزامی به بازی های آسیایی گوانگجو خبر داد.
در ادامه این مراسم سالن پیشرفته تمرینات قدرتی آکادمی توسط مهندس علی آبادی رییس، بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک، حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
۱ خرداد ۱۳۸۹ ۱۲:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید