آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک میزبان وزیر ورزش ترکیه

آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک میزبان وزیر ورزش ترکیه
وزیر ورزش وجوانان ترکیه با حضور در آکادمی ملی المپیک پارالمپیک از بخش های مختلف این مجموعه دیدن نمود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی فاروق اوزاک، وزیر ورزش ترکیه ومحمد آلاک، مشاور و رییس دپارتمان، بعد از ظهر روز سه شنبه 21 خردادlماه با حضور در آکادمی ملی المپیک  وپارالمپیک طی نشستی با دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، به گفتگو پرداختند .
حمیدی در این گفتگو ضمن خیر مقدم، آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک را به عنوان مرکز ورزشی برتر منطقه غرب آسیا معرفی نمود و در خصوص مراکز سنجش و آمادگی جسمانی، مدیریت ورزشی، پزشکی ورزشی، تمرینات آبی، آموزش و کتابخانه این مجموعه توضیحاتی را ارائه کرد.
 پس از این نشست وزیر ورزش کشور ترکیه از مراکز مختلف آکادمی بازدید نمود.
در طی این بازدید، وزیر ورزش ترکیه از تمرینات تیم ملی نوجوانان ژاپن که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در آکادمی به سر می برند دیدن نمود. آقای اوزاک همچنین در خلال گفتگویی کوتاه با مربیان تیم ملی ژاپن، از وضعیت اردوی این تیم  و امکانات مهیا شده در آکادمی جویا شد که مربیان ژاپنی در این مورد ابراز رضایت نمودند.  
شایان ذکر است وزیر ورزش ترکیه، با توجه به پتانسیل های موجود در آکادمی، در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ورزشی ترکیه در این مکان (بالاخص تیم هایی که در منطقه شرق این کشور قرار دارند)، اظهار تمایل نمود.
آقای اوزاک در پایان این بازدید ابراز داشت مربیان ایرانی درسطح بالایی قرار دارند و از آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک به عنوان یکی از برترین مراکز ورزشی منطقه یاد کرد.
در حال حاضر، آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در رده نوجوانان جهت تمرینات خود می باشد.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۷:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید