آغاز معاینات تیمهای شرکت کننده در بازیهای آسیایی گوانگجو در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک / ملی پوشان بوکس و جودو فردا در معاینات پزشکی شرکت می کنند

آغاز معاینات تیمهای شرکت کننده در بازیهای آسیایی گوانگجو در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک /   ملی پوشان بوکس  و جودو فردا در معاینات پزشکی شرکت می کنند
تیم پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک معاینات ملی پوشان اعزامی به بازی های آسیایی گوانجو را آغاز نمود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، دکترسید شمس الدین  تقوی مدیر مرکز پزشکی آکادمی در خصوص انجام معاینات گفت: جمع آوری اطلاعات پزشکی با هدف مستند سازی و بررسی سلامت ورزشکاران در بخشهای مختلف این مرکز انجام می شود.
وی که عضو کمیسیون پزشکی ورزشی کمیته ملی المپیک می باشد افزود: این مرکز با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی وزیر نظر کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک و با دارا بودن بخشهای کلینیک، فیزیوتراپی، تغذیه، ماساژ و ارتوپدی قبل از برگزاری هر رویداد مهم بین المللی خدمات ویژه خود را به تیمهای حاضر در مسابقات ارائه می دهد.
وی ادامه داد: تیمهای شرکت کننده در بازیهای آسیایی گوانگجو و المپیک نوجوانان علاوه بر کسب خدمات در حین برگزاری اردوهای تمرینی خود، بصورت گروهی نیز برای بررسی وضعیت پزشکی و تشکیل پرونده به این مرکز مراجعه می کنند.
مدیر مرکز پزشکی آکادمی ادامه داد: ملی پوشان بوکس  و جودو کشورمان فردا 12 اردیبهشت به عنوان یکی از تیم های اعزامی به رقابت های گوانجو در معاینات این مرکز شرکت خواهند نمود. 
گفتنی است دکتر سید شمس الدین تقوی، دکتر علیرضا حساس و دکتر میترا سلیم نیا به عنوان پزشک، دکتر مهرداد درویش متخصص ارتوپدی، مجتبی رسولی وحسین قاسم آبادی فیزیوتراپیست، هادی عطارد متخصص تغذیه و شاهو حسینی ماساژور اعضاء کادر پزشکی ورزشی آکادمی را تشکیل می دهند.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۱:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید