جهت حضور در رقابتهای جهانی : والیبالیست های پارالمپیکی اردو زدند

جهت حضور در رقابتهای جهانی : والیبالیست های پارالمپیکی اردو زدند
تیم ملی والیبال نشسته کشورمان جهت حضور در میادین بین المللی اردوی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز نمود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 17 نفر از والیبالیست های ملی پوش کشورمان زیر نظر هادی رضایی ،سرمربی این تیم و کادر فنی ،اردوی خود را از تاریخ 3 لغایت 10 اردیبهشت در آکادمی آغاز کردند.
هادی رضایی سرمربی این تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص هدف از برگزاری این اردوگفت : هدف اصلی از برگزاری این اردوهای آماده سازی، حضور در رقابت های جهانی که از تاریخ 17 تیر در کشور آمریکا برگزار می شود، می باشد.
وی ادامه داد: پس از این اردوی هفت روزه والیبالیست های پارالمپیکی کشورمان دریک اردوی مشترک پنج روزه که به دعوت باشگاه لورکوزن برگزار می شود شرکت خواهندنمود.
رضایی افزود : چند بازی تدارکاتی نیز در خلال این اردو با تیم آلمان برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان همچنین در خصوص رقابت های جهانی گفت : سه تیم اول در رقابت های جهانی جواز حضور در رقابت های پارالپیک 2012 لندن را کسب خواهند نمود. 
شایان ذکر است که والیبالیست های کشورمان در هشت دوره حضور در رقابت های جهانی موفق به کسب شش مقام اولی ویک مقام دومی و سومی شده اند.
همچنین این تیم در مسابقات پارالمپیک طی شش دوره حضور، با کسب پنج دوره قهرمانی  ویک دوره نایب قهرمانی پر افتخار ترین تیم پارالمپیکی در رشته والیبال می باشد .
۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۴:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید