رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک : منابع انسانی بهره ور، از عوامل ایجاد یک دولت انگیزه مندست

رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک :  منابع انسانی بهره ور، از عوامل ایجاد یک دولت انگیزه مندست
نشست رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با مدیران و نمایندگان تربیت بدنی وزارتخانه ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این جلسه با حضور دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و نمایندگان و مدیران تربیت بدنی وزارتخانه های بهداشت درمان و علوم پزشکی، پست و تلگراف و تلفن، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و تحقیقات، اقتصاد و دارایی، کشور، نفت، کار و امور اجتماعی، جهاد کشاورزی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد .
دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در این جلسه گفت: امروزه در دولت جمهوری اسلامی انسانهایی که برای دولت کار می کنند ازنفت با ارزش ترند. امکانات و تجهیزات ارزشمندند اما منابع انسانی که بتواند از این امکانات بهره وری ایجاد کند ارزشمند تر هستند.
دکتر حمیدی ضمن بیان این مطلب که منابع انسانی بهره ور باعث ایجاد یک دولت انگیزه مند می شوند افزود: ورزش یکی از عوامل ایجاد انگیزه است .
رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در ادامه ضمن اشاره به طرح پایش سلامت کارکنان گفت: نظر به اهمیت وجود منابع انسانی بهره ور و کمک به سازمانها و نهادها در تحقق این امر، آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طرح پایش سلامت کارکنان دولت را طراحی و برنامه ریزی نموده است. ارزیابی وضعیت سلامت جسمی حرکتی کارکنان، ارتقاء سطح سلامت، مدیریت و کنترل عوامل خطرسازسلامت فردی و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از عدم تحرک، از جمله اهداف این طرح می باشد.
دکتر مهرزاد حمیدی با بیان این مطلب که آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تنها مرکز آموزشی و پژوهشی ورزش کشور است گفت: این مجموعه درکنار ارائه خدمات تخصصی به تیمهای ملی، مربیان و فدراسیونها آمادگی دارد به منظور ارتقاء سلامت کارکنان خدماتی نظیر ارائه مشاوره، برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان و راهکارهای تحقیقاتی را به سازمانها و وزارتخانه ها ارائه نماید.
در این جلسه نمایندگان وزارتخانه ها ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست خواستار استمرار این جلسات و بهره گیری از تجارب کارشناسان این مرکز در ارائه راهکارهایی جهت حفظ و ارتقاء سلامت کارمندان سازمانها شدند.
۱۲ اسفند ۱۳۸۸ ۱۰:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید