سی و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد. رئیس کمیته ملی المپیک: امیدوارم سازمان و کمیته بتوانند با همکاری یکدیگر به اهداف تعیین شده و عزت و افتخار کشور برسند

سی و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک  برگزار شد.  رئیس کمیته ملی المپیک:  امیدوارم سازمان و کمیته بتوانند با همکاری یکدیگر به اهداف تعیین شده و عزت و افتخار کشور برسند
کمیته ملی المپیک نگاهی ویژه به ارتباط با فدراسیونها داشته است این ارتباط فقط از نظر یک ناظر کمیته ملی المپیک نبود بلکه از طریق 6 کمیته فرعی با فدراسیون‌ها ارتباط برقرار کردیم.
مهندس  محمد علی‌آبادی رئیس کمیته‌ ملی المپیک در ابتدای صحبت های خود در سی و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ضمن تبریک به خاطر موفقیتهای روزهای اخیر در زمینه فنی و امنیتی برای مردم کشور اظهار داشت : طبق قانون و بر اساس اساسنامه مجمع کمیته‌ ملی المپیک هر ساله برای ارزیابی عملکرد یک ساله کمیته ملی المپیک و اعلام برنامه‌های آینده این کمیته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از روزی که بازی‌ها آسیایی قطر تمام شد برای حضور موفق اولین جلسه را در  همین کشور برای  شرکت  در بازی‌های آسیایی برگزار کردیم. از همان زمان تاکنون جلسات متعددی برگزار شد و اطلاعات مختلفی ارائه شد.
رییس کمیته‌ ملی المپیک در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد: جایگاه نهمی و دهمی آسیا برای ایران مطلوب نیست. باید این جایگاه تغییر یابد با همفکری دوستان فهمیدیم که ورزش ایران از نظر پایه‌ای ضعیف است. باید زیرساخت‌ها و امکانات مالی را تقویت کنیم و ورزش را در شهرها و روستاها گسترش دهیم.
ورزش باید ایستایی پیدا کند نظر رییس جمهور به ورزش بسیار مثبت است و خوشبختانه توانسته‌ایم اعتبارات عمرانی افزایش دهیم در استان‌های نیز استانداران توجه خاصی به ورزش دارند.
علی‌آبادی تاکید کرد: پس ازبرگزاری جلسات گوناگون جایگاهی که باید در گوانگژو کسب کنیم مشخص شد و همه فدراسیون‌ها مدال آوری خود را با تعداد و رنگ و نوع مشخص کردند و تا یکی دو ماه آینده این تعداد به طور قطع به رسانه‌ها اعلام می‌شود. در قطر هم گفتیم 45 مدال می‌آوریم و توانستیم به این مهم برسیم.
وی تاکید کرد: جلسات این کمیته ها را به صورت پیگیرانه و جدی برگزار کردیم و بدون استثنا هر هفته یک جلسه هیات اجرایی با جدیت برگزار شد شاید تعداد این جلسات دو برابر دوره‌های قبل بوده است از طرفی کمیته ملی المپیک نگاه ویژه به ارتباط با  فدراسیونها داشته است این ارتباط فقط از نظر یک ناظر کمیته ملی المپیک نبود بلکه از طریق 6 کمیته فرعی با فدراسیون‌ها ارتباط برقرار کردیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن تاکید بر درآمد زایی کمیته تصریح کرد: زمینی به مساحت 5 هزار و 200 متر در اختیار کمیته بود که بدون استفاده باقی مانده بود حالا زمینه برای استفاده از آن فراهم شده و از محل کمک های مردمی نیزدرآمدهایی برای کمیته داشته ایم همچنین تکمیل ساختمان کمیته نیز از دیگر اقدامات انجام شده بود که با 12 هزار متر مربع زیربنا و تمامی امکانات در آسیا بی‌نظیر است و بعید می‌دانم حتی اروپا نیز چنین امکاناتی داشته باشد و  امیدوارم سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک بتوانند با همکاری یکدیگر به اهداف تعیین شده و عزت و افتخار کشور برسند. 
 
۹ اسفند ۱۳۸۸ ۱۲:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید