اعزام ملی پوشان اسکیت هاکی به مسابقات آسیایی

اعزام ملی پوشان اسکیت هاکی به مسابقات آسیایی
تیم ملی اسکیت هاکی به مسابقات آسیایی اعزام می شوند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، 12 نفر از ملی پوشان اسکیت هاکی باز روز جمعه 18 دیماه برای شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات آسیایی که در شهر دالیان چین برگزار می شود به این دوره از رقابتها اعزام می شوند.
علی اسلامی، امیر حیدری، فرزین امانی، حسن کاظمی، جلال کیهانفر، محمدرضا مهدویان، محمود رضا مهدویان، مازیار قربانی، محمد رستمی، محمد فرزانه ، نوید مشکعلی زاده و بهرام فرساد لایق اعضاء ملی پوش این تیم می باشند که زیر نظر کاوه صدقی به عنوان سرمربی، رامین انطیقه چی مربی و دانیال تیماجی مربی بدنساز تیم تمرینات آماده سازی خود را انجام دادند.
دانیال تیماجی مربی بدنساز این تیم در خصوص وضعیت آماده سازی این ملی پوشان گفت: این ملی پوشان که تمرینات آماده سازی و بدنسازی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال می کردند در بالاترین سطح آمادگی می باشند.
تیماجی در ادامه به تیمهای حاضر در این مسابقات اشاره کرد و گفت: چین، کره، تایوان، ژاپن، ماکائو، هند، پاکستان، هنگ کنگ ، سنگاپور و ایران تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابتها می باشند .
وی ادامه داد: در دوره قبل با توجه به عدم حضور تیمهای ژاپن و کره تیم ملی کشورمان پس از چین و تایوان مقام سوم مسابقات را احراز نمودند.
۱۳ دی ۱۳۸۸ ۱۴:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید