آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ماساژور تربیت می کند

آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ماساژور تربیت می کند
دوره تربیت ماساژور ورزشی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مجتبی رسولی فیزیوتراپ مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مدیر این دوره در خصوص هدف از برگزاری این کلاس گفت: به منظور تربیت نیروهای متخصص جهت پیشبرد اهداف تیم های ملی  برای کسب موفقیت و پیروزی های بیشتر این مرکز با انجام نیازسنجی های و مشاوره با کارشناسان مختلف نسبت به برنامه ریزی دوره تربیت ماساژور ورزشی اقدام نمود.
وی افزود: با حمایت کمیته ملی المپیک و اعلان دعوت از فدراسیونها، 60 نفر در این کلاس ثبت نام کردند که پس از انجام مصاحبه حضوری در نهایت 16 نفر جهت حضور در این دوره انتخاب شدند.
رسولی ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره 11 روزه اطلاعات لازم را در زمینه های مختلف آناتومی، فیزیولوژی، پایه های ماساژ کسب نموده و با انواع مکاتب موجود در دنیا آشنا خواهند شد و سپس در دوره های عملی که با حضور مدرسی از کشور آلمان خواهد بود شرکت خواهند کرد.
وی در خصوص دوره های عملی گفت: منصور وزیری فیزیوتراپ ورزشی و محمود فرهودفر دستیار فیزیوتراپ و ماساژور دو مدرسی هستند که در کلینیکی در برلین آلمان فعالیت می کنند و جهت تدریس در دوره های عملی به ایران سفر خواهند کرد.
مدیر این دوره آموزشی در پایان افزود: پس از اتمام این دوره شرکت کنندگان می توانند در دوره های پیشرفته تری که در آینده برگزار خواهیم کرد شرکت نمایند.
گفتنی است این دوره از تاریخ 16 لغایت 26 آذرماه برگزار می شود.
شایان ذکر است مهرداد نقی خانی، نرگس جان زاده، محمد دادیان، عبدالهی، ساناز شنبه زاده، دکتر سید شمس الدین تقوی، حسین قاسم آبادی و مجتبی رسولی مدرسین این دوره می باشند.

 

۲۲ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید