رییس سازمان آتش نشانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

رییس سازمان آتش نشانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
رییس سازمان آتش نشانی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از نحوه آزمونهای آمادگی جسمانی استخدامی آتش نشانی بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهندس حاجی بیگی رییس سازمان آتش نشانی صبح امروز از سالنهای انجام تست گیری بازدید کرد و در ادامه با مدیران و مسئولین بخشهای آکادمی به گفتگو پرداخت.
وی در این بازدید ضمن بررسی و ارزیابی روند انجام تست های انجام شده از بالابودن دقت و سرعت تست گیری از داوطلبان نسبت به سالهای قبل ابراز خرسندی کرد.
رییس سازمان آتش نشانی همچنین خواستار استفاده از فضا و سالنهای مجهز این مجموعه به منظور افزایش توان آمادگی جسمانی شرکت کنندگان در مسابقات عملیات آتش نشانی شد.
وی افزود: سومین دوره ورزش عملیات آتش نشانی در سال 86 به میزبانی ایران و با حضور تیم های ورزشی از 32 کشور جهان برگزار شد.
رییس سازمان آتش نشانی همچنین ضمن اشاره به حضور شش هزار داوطلب در ا ین دوره از آزمونهای استخدامی  گفت: با همت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در مدت 20 روز این تعداد داوطلب با نظم و دقت خاصی مورد ارزیابی و تست اولیه قرار می گیرند که تعداد 500 نفر از این افراد برگزیده خواهند شد. 
وی در پایان گفت: هم اکنون 86 ایستگاه مستقر در تهران به فعالیت می پردازد که در چند سال آینده این ایستگاه ها به 120 افزایش خواهد یافت.
گفتنی است بالارفتن از طناب، دوی 9 × 4 متر ، بارفیکس و دوی 540 متر از جمله تستهایی می باشد که از داوطلبان گرفته می شوند.
شایان ذکر است این آزمونها از تاریخ 25 مهرماه در آکادمی آغاز شده و تا تاریخ 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت. روزانه 300 نفر داوطلب برای انجام آزمون حضور می یابند.
گفتنی است این سومین دوره برگزاری آزمونهای استخدامی آتش نشانی در آکادمی می باشد.
۳ آبان ۱۳۸۸ ۱۱:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید