برای حضور در میادین آسیایی : ملی پوشان هاکی ، کشتی فرنگی و سه گانه آماده می شوند

برای حضور در میادین آسیایی :  ملی پوشان هاکی ، کشتی فرنگی و سه گانه آماده می شوند
ملی پوشان سه رشته اعزامی به مسابقات آسیایی صبح امروز در آکادمی تست دادند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ملی پوشان رشته های کشتی فرنگی نوجوانان، سه گانه و هاکی زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
11 نفراز ملی پوشان نوجوان فرنگی کار زیر نظر خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم تست های سنجش دادند.
این نوجوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از تاریخ ششم مرداد ماه در کشور هندوستان برگزار می شود آماده می کنند.
این ملی پوشان که در دوره قبل سومی آسیا را کسب کرده بودند در ده وزن به این دوره از مسابقات اعزام می شوند.
همچنین 7 نفر از ملی پوشان رشته سه گانه ( تری اتلون) نیز زیر نظر نادر حکیم ایمانی سرمربی تیم تست دادند.


گفتنی است این ملی پوشان که اردوی خود را در مجموعه ورزشی آزادی دنبال می کنند خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور کره که شهریور ماه برگزار می شود آماده میکنند.
شایان ذکر است این تیم قبل از شرکت در این مسابقات ، سی ام تیرماه به منظور کسب آمادگی بیشتر به مسابقات کاپ آسیا در چین اعزام می شود.


16 ملی پوش هاکی باز نیز صبح امروز در مرکز سنجش آکادمی حاضر شده و زیر نظر اسفندیار صفایی سرمربی تیم و کارشناسان مرکز تست آمادگی جسمانی دادند.
این ملی پوشان نیز خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا که در کشور مالزی از تاریخ 12 لغایت 18 مردادماه برگزار می شود آماده می کنند.
این ملی پوشان که خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده می کنند اردوی خود را در استان گلستان ( بندر ترکمن) پی گیری می کنند.

 

۲۸ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید