سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان : برنامه ریزی منظم و مدیریت صحیح از عوامل مهم توسعه این رشته است

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان :  برنامه ریزی منظم و مدیریت صحیح از عوامل مهم توسعه این رشته است
چهار ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز جوانان زیر نظر سرمربی تیم صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 4 ملی پوش پینگ باز کشورمان آقایان نوشاد عالمیان، شایان ملکی، نیما عالمیان و امین میر الماسی زیر نظر محمد رضا میر الماسی سرمربی تیم و محمدحسین ذوعلم پزشک تیم با حضور در مرکز سنجش آکادمی تست آمادگی جسمانی دادند. 
محمدرضا میر الماسی سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان در خصوص این تیم گفت: این ملی پوشان خود را برای حضور در مسابقات جوانان آسیا که از سی ام تیر تا پنجم مرداد ماه در شهر جی پور هندوستان برگزار می شود آماده می کنند.
میر الماسی ضمن مطلوب ارزیابی کردن وضعیت تیم گفت : این تیم طی چند سال گذشته اردوهای متمرکزی را در آکادمی بین المللی پینگ پنگ پشت سر گذاشته و بطور منظم به تمرین می پردازند بطور نمونه نوشاد عالمیان مدت سه سال و نیم است که در اردو بسر می برد .
سرمربی تیم تنیس روی میز ضمن اشاره به کسب مقام پنجمی در مسابقات آسیایی گفت : تمامی بچه ها با انگیزه بسیار خوبی در حال تمرین هستند و امیدواریم بتوانیم در این دوره به مقام خوبی دست پیدا کنیم .
وی همچنین به رقیبان اصلی اشاره کرد و گفت : چین، چین تایپه، ژاپن وکره رقیبان اصلی این مسابقات هم در رده آسیاو هم جهانی هستند. این مسابقات در حکم مسابقات انتخابی جهانی در رده تیمی است.
وی در ادامه ضمن اشاره به رشد و پیشرفت این رشته در سالهای اخیر و عوامل تاثیرگذار بر آن گفت: مدیریت صحیح و هماهنگ تیمی، تاسیس آکادمی بین المللی پینگ پنگ، حضور کمک مربی وهم تمرینی های کره ای، وارد شدن اصول علمی به ورزش، تلاش مضاعف مربیان ایرانی و حضور منظم مربیان و پزشک در کنار تیم و در کل برنامه ریزی منظم و مشخص چندین ساله از عوامل تاثیرگذار در توسعه این رشته در طی سالهای اخیر بوده است.
وی انجام تست های مستمر را از عوامل بسیار مهم در شناسایی نقاط قوت و ضعف تیمی برشمرد و گفت : انجام منظم تست های آمادگی جسمانی در دوران تمرین کمک بسیار خوبی به کادر فنی و ورزشکار به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و بهبود توان جسمانی می کند.
میر الماسی در پایان ضمن ارائه پیشنهاداتی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های علمی در زمینه علم تمرین و برنامه ریزی تمرین برای مربیان با تقسیم بندی ورزش های راکتی ، توپی و یا سالنی و همچنین تخصصی کردن تست های مرکزسنجش ویژه هر رشته کمک بسیار خوبی به مربیان به منظور نزدیک تر شدن به علم روز دنیا و شناخت هر چه بهتر وضعیت تیمی خواهد کرد. 
۱۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۲:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید