/ مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی / رزمی کاران در آکادمی اردو زدند

/ مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی /  رزمی کاران در آکادمی اردو  زدند
اردوی ملی پوشان رزمی کار جهت حضور قدرتمند در بازیهای آسیایی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی برپا شد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 17 نفر رزمی کاران خانم و آقا رشته های موی تای، کیک بوکسینگ و جوجیتسو به مدت ده روز تا تاریخ 15 تیرماه در آکادمی اردو زدند.
این ملی پوشان در دور جدید تمرینات خود جهت کسب آماد گی بیشتر جهت حضور در اولین دوره مسابقات آسیایی ورزش های رزمی تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مربیان آغاز کردند.
پرویز مرادی سرپرست تیم های ملی فدراسیون ورزشهای رزمی در خصوص این اردو گفت : در مرحله جدید اردوهای آماده سازی این تیم ها، ملی پوشان بسیار سرسختانه و با انگیزه به تمرین می پردازند.
پرویز مرادی سرپرست اردوهای تیم های ملی فدراسیون ورزش های رزمی در خصوص نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات گفت: وحید شهبازی، وحید روشنی، جمشید اصغر گیوه چی، احدرجبی، نیمامجیدی، ناهید مقدم، نیلا فروغی، سمیه خزایی و حدیثه نوحی زیر نظر استاد علی مهین ترابی، علی خدایی، جلال معتمدی، احمد خالقی و خانمها خطایی و فروغ موسوی در رشته موی تای
عباس شکیب، مصطفی عبدالهی، آلیلا غلامی زیر نظر علی غفاری، بهرام جودری، رضا آزرده و مهدی قلی زاده در رشته کیک بوکسینگ و
محمد راحت طلب، محمد علی وحید، محمد منصوری، ندا شهشهانی، زهرا سلیمانی زیر نظر استاد امیر همسایه و خانم رضایی در رشته جوجیستو نفراتی می باشند که در این اردو حاضر بوده و به این مسابقه اعزام می شوند.
وی در ادامه ضمن مثبت ارزیابی کردن امکانات این مجموعه گفت: در مرحله بعدی از اردوهای این تیم از 20 تیرماه لغایت 5 مردادماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
گفتنی است مسابقات آسیایی ورزشهای رزمی از تاریخ 10 الی 18 مردادماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود آماده می کنند.

۹ تیر ۱۳۸۸ ۰۹:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید