Methods of Research in Sport Sciences: Quantitative and Qualitative Approaches

Methods of Research in Sport Sciences: Quantitative and Qualitative Approaches
روش تحقیق در علوم ورزشی

این کتاب شامل استدلال های ذهنی و علمی مهم است که به زبان ساده بیان شده است. دانشجویان مقاطع مقدماتی و پیشرفته می توانند از این کتاب استفاده کنند.

 Methods of Research in Sport Sciences: Quantitative and Qualitative Approaches/Gershon Tenenbaum, Marcy P. Driscoll-Aachen;Oxford:Meyer&Meyer Sport,2005

به علاوه، تعادل بین روش های کیفی و کمی تحقیق و تحلیل را ارائه کرده است و روش شناسی مسئله محور و طراحی مخلوط را در هنگام پاسخگویی پژوهشگر یا کارشناس به پرسش های لازم در بر می گیرد. مهم ترین ویژگی این کتاب این است که محتوای آن به صورت طبقه بندی و بر مبنای پیچیدگی مطالب ارائه شده است. بنابراین، می تواند برای آموزش عناوین ساده از جمله پرسیدن پرسش هایی که در روش های علمی بررسی و تحقیق رایج است و تکنیک های آماری ساده از جمله روش های چند متغیری پرسشی، به کار رود. اصطلاحات ریاضی با نمادها و نمودارها ارائه شده است که فقط در هنگام توضیح محتوا به  زبان ساده و آشنا دیده می شود. هر یک از فصول این کتاب به روش واضح و متوالی نوشته شده است تا دانشجویان و پژوهشگران بتوانند اطلاعات خود را بر مبنای طراحی محتوا نه به خاطر سپردن آن ها جمع آوری کنند. مطالب آموزنده کتاب فراگیر را قادر می سازد که محتوای یادگیری را به سایر رشته ها ربط دهد و آن ها را در حوزه های دیگر مورد علاقه خود به کار برد.

۲۷ شهریور ۱۳۸۷ ۱۰:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید