به منظور حضور قدرتمند در مسابقات برون مرزی " دوو میدانی کاران پارالمپیکی در کلاس های آموزشی آکادمی شرکت کردند

به منظور حضور قدرتمند در مسابقات برون مرزی "  دوو میدانی کاران پارالمپیکی در کلاس های آموزشی آکادمی شرکت کردند
تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دوومیدانی پارالمپیک در کلاس های آموزشی فرهنگی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 45 نفر از اعضا تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان که خود را برای حضور در رقابتهای برون مرزی آماده می کنند صبح امروز 23 خردادماه با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در کلاس های آموزشی شرکت کردند.
آشنایی با مبارزه با دوپینگ، آشنایی با مهارت های ذهنی، کلاس آموزش مقدماتی زبان انگلیسی و اخلاق و مهارت های زندگی از جمله مباحثی است که در این کلاس یک روزه به آنها پرداخته شد.
دکتر زند مدیر امور پزشکی کمیته ملی پارالمپیک، دکتر واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی، امیری جم و استاد نیک نام اساتید این دوره بودند.
گفتنی است این ورزشکاران خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی نوجوانان در توکیو، مسابقات جهانی زیر 23 سال در سوئیس و مسابقات بین المللی در تونس آماده می کنند.
این دوره از کلاسها در راستای همکاری مشترک آکادمی ملی المپیک با کمیته ملی پارالمپیک به منظور آمادگی بیشتر تیم ها جهت حضور قدرتمند در مسابقات برون مرزی برگزار می شود.
۲۳ خرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید