به منظور حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی نوجوانان پارالمپیک " همکاری مشترک آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با کمیته ملی پارالمپیک

به منظور حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی نوجوانان پارالمپیک "  همکاری مشترک آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با کمیته ملی پارالمپیک
جلسه مشترک مدیران مراکز روانشناسی و پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این جلسه که با حضور دکتر واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی، دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی آکادمی، دکتر زند مدیر امور پزشکی کمیته ملی پارالمپیک، سید باقری نماینده کمیته ملی پارالمپیک در آکادمی و آقاجانی مسئول آموزش کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد در خصوص همکاری بیشتر این آکادمی جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی نوجوانان پارالمپیک به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
در این جلسه ضمن اشاره به ضرورت آموزش روانشناسی ورزشی، اخلاق و مهارت های زندگی به ورزشکاران مقرر شد تا در هر اردو چهار ساعت به آموزش موارد مذکور پرداخته شود. 
همچنین با توجه به ضرورت یادگیری اصول مربوط به پیشگیری و مراقبت از آسیب های ورزشی نیز مقرر شد تا در این اردوها به آموزش پزشکی ورزشی نیز پرداخته شود.
گفتنی است مسابقات آسیایی نوجوانان پارالمپیک شهریور ماه سالجاری در توکیو برگزار می شود که تیم های شنا، دو ومیدانی، گلبال، تنیس روی میز معلولین در این مسابقات حضور خواهند داشت.
۱۹ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید