برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابتهای جهانی " والیبالیست های جوان تست های آمادگی جسمانی دادند

برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در رقابتهای جهانی "  والیبالیست های جوان تست های آمادگی جسمانی دادند
تیم ملی والیبال جوانان در پنجمین اردوی آمادگی خود در آکادمی حضور یافته و تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، محمد شبان خمسه مربی این تیم در گفتگوی کوتاهی در خصوص اردوهای تمرینی و وضعیت آمادگی تیم گفت: این تیم از تاریخ 16 فروردین اردوهای خود را آغاز کرده و الان 17 نفر در این  اردو که در ورزشگاه آزادی برگزار شده است حضور دارند.
وی ادامه داد: ما تاکنون طبق برنامه پیش رفتیم و این تست ها دومین مرحله از آزمونهای آمادگی جسمانی جهت سنجش وضعیت تیم و بررسی برنامه های اجرا شده تا کنون است.
خمسه در ادامه به مسابقات پیش روی تیم اشاره کرد و گفت:  این تیم خود را برای مسابقات جهانی که 9 مردادماه در کشور هندوستان برگزار می شود آماده می کند .
وی افزود: ما در دوره قبل در کشور مراکش به مقام سوم دست یافتیم که امیدواریم بتوانیم در این دوره به مقامی بهتر دست پیدا کنیم.
مربی تیم ملی جوانان به تیم های روسیه، فرانسه، برزیل و چین به عنوان رقیبان اصلی ایران اشاره کرد و گفت: این تیم هم اکنون در وضعیت خوبی بسر می باشد و خوشبختانه با حضور دکتر و فیزیوتراپ خوب در کنار تیم مصدوم نیز نداریم و امیدواریم این تا شروع مسابقات به حداکثر آمادگی دست پیدا کنیم.
وی در ادامه به اردوهای تدارکاتی تیم اشاره کرد و گفت : این تیم یک اردوی ده روزه در روسیه برگزار کرد و چهارم تیرماه نیز به دعوت برزیل برای برگزاری اردوی دو هفته ای و انجام مسابقات تدارکاتی با تیم ملی جوانان به این کشور اعزام خواهد شد.
گفتنی است مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی، محمد شبان خمسه، علیرضا مومنی مقدم و به عنوان کمک مربیان و علیرضا سلیمی در پست مربی بدنساز هدایت ملی پوشان جوان را بر عهده دارند. 
۱۸ خرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید