دبیر کل کمیته ملی المپیک آلبانی : فعالیت های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در سطح دنیا بی نظیر است

دبیر کل کمیته ملی المپیک آلبانی :  فعالیت های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک  در سطح دنیا بی نظیر است
دبیر کل کمیته ملی المپیک آلبانیا با رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، استاوری بلو دبیر کل کمیته ملی المپیک آلبانیا پس از بازدید از مراکز مختلف و فعالیت های این آکادمی با دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دیدار و در خصوص فعالیت های مشترک به تبادل نظر پرداختند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک آلبانیا در این دیدار اظهار داشت: بی اغراق آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و فعالیت های آن در سطح دنیا بی نظیر است. من بارها در خصوص آکادمی ایران شنیده بودم ولی هرگز تصور نمی کردم که چنین مجموعه ای با این وسعت و تجهیزات و امکانات در آسیا وجود داشته باشد.
بلو در ادامه به علاقه کمیته ملی المپیک این کشور به استفاده از تجربیات بی نظیر آکادمی المپیک ایران اشاره کرد و خواستار برگزاری اردوهای مشترک بین دو کشور در رشته های تکواندو، وزنه برداری، کشتی و جودو و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه های آموزشی و تمرینی شد.
دکتر حمیدی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های تمرینی، آموزشی و فرهنگی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و برنامه های مراکز مختلف این مجموعه پرداخت و ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص توانمندی آکادمی در برگزاری اردوها از پیشنهاد برگزاری اردوهای مشترک بین دو کشور استقبال نمود.
در پایان این جلسه  استاوری بلو دبیر کل کمیته ملی المپیک آلبانیا لوح سفالی اسکاندر بگز را به دکتر حمیدی اهداء نمود. رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز لوح شناسه دوران باستان ایران را به وی اهداء کرد.

 

۱۲ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید