ملی پوشان هاکی تست دادند

ملی پوشان هاکی تست دادند
ملی پوشان هاکی کشورمان با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این ملی پوشان که در اردوی آمادگی بسر می برند زیر نظر کارشناسان مرکز و اسفندیارصفایی سرمربی و محمد علی ملک احمدی مربی تست های سنجش و آمادگی جسمانی دادند.
اسفندیار صفایی سرمربی این تیم در گفتگوی کوتاهی در خصوص وضعیت این ملی پوشان گفت:  20 بازیکن که از بهترین بازیکنان و منتخبین باشگاه ها  به اردوی آمادگی دعوت شدند که بدلیل مصدومیت دو نفر از آنها 18 بازیکن در تست های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
وی ادامه داد: این تست ها، دومین مرحله از انجام تست های آمادگی جسمانی است و در این نوبت وضعیت جسمانی بازیکنان بسیار مثبت بوده است و می توان گفت که 80% از امادگی جسمانی مطلوبی برخوردارند.
سرمربی تیم ملی هاکی خاطر نشان کرد:  از 20 بازیکن حاضر در این اردو ، در نهایت 12 ملی پوش به عنوان نفرات نهایی انتخاب خواهند شد.
صفایی همچنین به قهرمانی تیم ملی هاکی در مسابقات جام ملتهای آسیا و داخل سالن در دوره گذشته اشاره کرده و افزود: این تیم خود را برای دفاع از عناوین قهرمانی و شرکت در دومین دوره جام ملتهای آسیا که در مردادماه در کشور مالزی برگزار می شود و همچنین دومین دوره مسابقات آسیایی داخل سالن ویتنام که در آبان ماه برگزار می شود آماده می کند.

 

۹ خرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید