برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی داخل سالن " ملی پوشان امید فوتسال آماده می شوند

برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی داخل سالن "  ملی پوشان امید فوتسال آماده می شوند
تیم ملی امید فوتسال کشورمان به منظور آماده سازی خود جهت شرکت در رقابت ها برون مرزی تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پی گیری می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این تیم سومین اردوی تدارکاتی خود را برای حضور قدرتمند در بازی های آسیایی داخل سالن که آبان ماه در ویتنام برگزار می شود در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپا نموده است.
ناصر پیروردی زاده بدنساز این تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص وضعیت آماده سازی ملی پوشان امید کشورمان گفت: این اردو سومین مرحله از اردوی آماده سازی این تیم می باشد. از چهارماه گذشته اردوهای آماده سازی این تیم آغاز شده است و در هرمرحله نفراتی که از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت مطلوبی نباشند خط خورده و نفرات جدید به تیم دعوت می شوند.
وی ادامه داد:  30 ملی پوش حاضر در این اردو تمرینات آمادگی جسمانی خود را شامل سرعت ، چابکی، تمرینات پلیومتریک و فسفاژن صبح و بعد از ظهر دنبال می کند و هم اکنون در سطح مطلوب آمادگی قرار دارد.
بدنساز تیم ملی امید فوتسال در  ادامه افزود: این تیم 25 خردادماه در تورنمنت چهارجانبه ای که با حضور تیم های ملی بزرگسالان هلند، ژاپن، چین و تیم ملی امید فوتسال کشورمان برگزار می شود شرکت می کند.
گفتنی است تیم ملی امید فوتسال کشورمان در دومین دوره بازی های آسیایی داخل سالن که در ماکائو برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.
۹ خرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید