برگزاری چهارمین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی

برگزاری چهارمین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی
جلسه دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی با محوریت برگزاری چهارمین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این جلسه که خانم دکتر ناهید کریمی سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی، خانم دکتر سارا مهرانی مدیر واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و خانم زینب معصومی از کارشناسان مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک نیز به عنوان میهمان حضور داشتند، حاضرین پیرامون برگزاری چهارمین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نهایی شدن تاریخ 3 آبان 1402 برای برگزاری این وبینار، انجام مکاتبات لازم برای دعوت از اساتید خارجی صاحب نام در این حوزه، نحوه اطلاع رسانی به علاقمندان حضور در این وبینار بین المللی، اعلام وظایف مربوطه به مراکز و کارشناسان همکار در برگزاری وبینار و پیش بینی ملزومات مورد نیاز (سخت افزاری، نرم افزاری، اینترنت و ...) برای برگزاری هرچه با شکوه تر وبینار مذکور از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
شایان ذکر است دکتر محمدحسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی و دکتر سید شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و خانم دکتر الهام شیرزاد از اعضای دپارتمان مذکور، دیگر حاضرین این جلسه را تشکیل دادند.


۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید