اعضای تیم ملی قایقرانی تست دادند

اعضای تیم ملی قایقرانی تست دادند
صبح امروز اردونشینان تیم ملی قایقرانی آقایان در دو رشته روئینگ و اسلالوم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، امیرحسین محمودپور، حمید رضا رضوانی و شیرزاد قادری سه ملی پوش تیم روئینگ به همراه امیرمحمد فتاح پور و محمد مهدوی نیا دو عضو تیم ملی اسلالوم که از مدت‌ها قبل اردوهای پیوسته و مستمر خود را به منظور حضور در بازی های آسیایی هانگژو و در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند در این آزمون های حضور یافتند.
اعضای تیم ملی روئینگ پیش از حضور در بازی های آسیایی، علاوه بر مسابقات جایزه بزرگ روسیه که در ابتدای خردادماه برگزار خواهد شد در کاپ جهانی ایتالیا که20 خرداد و به میزبانی ایتالیا برگزار می شود حضور خواهند یافت.
شایان ذکر است امیر حسین محمودپور از اعضای تیم روئینگ که در دوره گذشته بازی های آسیایی موفق به کسب عنوان پنجمی این رقابت ها شد، علاوه بر مسابقات مذکور به عنوان نماینده ایران در المپیک دانشجویان شرکت خواهد نمود.
لازم به ذکر است اردونشینان اسلالوم نیز هفته آینده جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به کشور تایلند اعزام خواهند شد.
گفتنی است افشین فرزام به عنوان سرمربی، فرزین رضایی مربی، سعید خدایاری مربی بدنساز  و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس کادرفنی و روانشناس تیم ملی روئینگ را در اردوهای آماده سازی این تیم تشکیل می دهند.
همچنین اسفندیار شیرمحمدی نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی قایقرانی در رشته اسلالوم را بر عهده دارد.
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید