با انجام تستهای آمادگی در آکادمی ملی المپیک: بانوان کبدی باز آماده رقابتهای آسیایی می شوند

با انجام تستهای آمادگی در آکادمی ملی المپیک: بانوان کبدی باز آماده رقابتهای آسیایی می شوند
در جریان پنجمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی کبدی بانوان ، ورزشکاران دعوت شده در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، به منظور حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز جمعه 8 لغایت20 اردیبهشت ماه  پنجمین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی کبدی بانوان با دعوت از 28 بازیکن در مجموعه بعثت تهران آغاز شده است.

زهرا رحیمی نژاد مدیر تیم ملی های ملی بانوان در خصوص این اردو و افراد دعوت شده گفت: افراد دعوت شده ترکیبی از بازیکنان دوره قبل ( مسابقات جاکارتا) و ورزشکاران جوان و مستعد هستند. ما  امیدوار هستیم در پایان اردو 21 بازیکن را انتخاب کرده و در اردوی بعدی برای بازیهای تدارکاتی به ترکیب نهایی 16 بازیکن برسیم.

وی در ادامه در خصوص مسابقات تدارکاتی پیش روی این تیم نیز گفت : تلاش ما این است با توجه به در پیش بودن بازیهای آسیایی هانگژو و ترکیب جوان بازیهای تدارکاتی با تیم های تایوان، تایلند، بنگلادش و یا اردوی مشترکی با تیم هندوستان داشته باشیم . رایزنی ها انجام شده است و منتظر جواب از کشورهای میزبان  هستیم.

رحیمی نژاد درادامه در خصوص رقابتهای قهرمانی آسیایی این رشته در بخش بانوان نیز گفت: متاسفانه به تازگی مطلع شدیم که کره جنوبی بعنوان کشور میزبان آمادگی برگزاری این رقابت در بخش بانوان را ندارد و ما امکان حضور نداریم. مطمئنا حضور در این رقابتها به منزله بازیهای تدارکاتی بود.

وی در پایان افزود: ما وظیفه سختی پیش رو داریم امیدواریم با حمایت و تلاش بازیکنان و حمایت های کمیته ملی المپیک و مدیریت فدراسیون بتوانیم نتایج خوب و طلای دوره قبل را تکرار کنیم.

شایان ذکر است شایلا جا جن از کشور هندوستان سرمربی ، سلیمه عبداله بخش مربی ، زهرا رحیمی نژاد مدیر تیم های ملی ، آرزو عبدالهی و لیلا دوست ورزی بعنوان بدنساز اعضا کادر فنی را تشکیل می دهند.

اسامی ورزشکاران دعوت شده به اردوی مذکور عبارتند از ورزشکاران ذیل می باشد: مژگان زارع، صدیقه جعفری، زهرا عباسی، زهرا آسترکی،زینب کرباسی، محدثه رجب لو، راحله نادری، زکیه ململی،فاطمه کرمی، سعیده جعفری، سمیرا عطاردیان، اسما فخری،فریده ظفردوست،محبوبه سنچولی، رویا داودیان،سحر یاری، نیکتا جلالوند، مریم سلگی، آتنا مددی، سنا نامدار، آیناز فرامرزی،  ساینا نعیمی، فاطمه منصوری، مهتا علی آبادی، زهرا کریمی، مبینا پریسای ، فاطمه طوسی و آزاده صیدی

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید