تیراندازان اسلحه تفنگ و تپانچه در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

تیراندازان اسلحه تفنگ و تپانچه در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی تیراندازی آقایان در دو اسلحه تفنگ و تپانچه که مسابقات جهانی و آسیایی این رشته ورزشی را پیش‌رو دارند، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سجاد پورحسینی، محمدرسول عفتی، جواد فروغی، امیر جوهری خو و  وحید گل خندان در اسلحه تپانچه و همچنین هادی قره باغی، امیرمحمد نکونام، پوریا نوروزیان و مهیار صداقت ملی پوشان تیم تفنگ را در اردوی مذکور تشکیل میدهند که صبح امروز پورحسینی، عفتی، قره باغی و نکونام در قالب گروه نخست در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
لازم به ذکر است اعضای این دو تیم که به دلیل به تعویق افتادن بازی های آسیایی هانگ ژو نزدیک به دو سال اردوهای خود را به صورت پیوسته در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند پیش از این بازی ها، مردادماه 1402 مسابقات جهانی باکو (کسب سهمیه المپیک) را پیش رو  دارند.
گفتنی است مریم طالبی به عنوان سرمربی و ساسان شهسواری و سولماز نقی لو به عنوان مربی هدایت تیم ملی تیراندازی در اسلحه تفنگ را تشکیل می دهند.
همچنین سرمربی تیم تپانچه محسن نصراصفهانی است که در کنار امیرحسین صولت، مریم سلطانی و محمدظفر جعفرزاده به عنوان مربی کار هدایت ملی پوشان این رشته را بر عهده دارند.
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید