ملی پوشان سنگنورد تست دادند

ملی پوشان سنگنورد تست دادند
صبح امروز ورزشکاران حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی سنگنوردی آقایان (گرایش کامباین) با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اقبال افلاکی مسئول کمیته تیم های ملی در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی سنگنوردی آقایان در رشته کامباین به جهت حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو از اردیبهشت ماه سال گذشته و با دعوت از 10 سنگنورد آغاز شد.
وی ضمن اشاره به جوانگرایی انجام گرفته در این تیم افزود: اردونشینان چهارمین مرحله از اردوهای خود را از صبح امروز آغاز کرده اند و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، تمرینات طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در باشگاه پیام تهران و روز پنجشنبه در طبیعت جاده چالوس پیگیری خواهد شد.
افلاکی در ادامه اظهار داشت: ملی پوشان این تیم که صبح امروز با ترکیبی کامل در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند، در سال جاری علاوه بر بازی های آسیایی هانگ ژو ، طبق تقویم فدراسیون جهانی سنگنوردی مسابقات جهانی (رنکینگ المپیک) این رشته ورزشی را پیش رو خواهند داشت که به صورت دوره ای در کشورهای کره جنوبی، اندونزی، سوئیس، ژاپن، فرانسه و جمهوری چک برگزار خواهد شد.
اقبال افلاکی به تاریخ دقیقی از شروع اردوی بعدی این تیم اشاره نکرد و عنوان داشت: اردوی پنجم تیم ملی سنگنوردی (گرایش کامباین) تیر یا مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد مصادف خواهد شد با اعلام ترکیب نهایی و اعزامی این تیم به بازی های آسیایی هانگ ژو.
شایان ذکر است هدایت تیم ملی سنگنوردی (گرایش کامباین) بر عهده آرتمیس فرشاد یگانه سرمربی این تیم می باشد.  
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید